Re: ATARI !!!

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 13:35:15 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: ...
[...]
>e tam. ;)
>Wy to byście sobie (dla utrudnienia zycia) nawet HTMLa składali tak:
>
>echo <HTML> >> index.html
[...]

Eeee tam !

Nie zna życia, kto nie pracował w "czystym DOS-ie" ! (:-D)
Moją karierę PC-loga (tu mała dygresja: czy ktoś jeszcze wie, kto i w jakim
piśmie sformuował owoż, pejoratywne zresztą, określenie: pecetologia ?)
zaczynałem na PC-ciku, pozbawionym jakiegokolwiek NC, XTree itp.
Do tej pory mile wspominam ten okres: precyzyjne określanie co, jak, skąd,
dokąd, a nie jak teraz, dekadenckie machanie myszką na lewo i prawo !
(;-D)
Pozdrawiam!
Krzysztof Kucharski