Re: Odp: keyboard do midi

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 08:28:14 MET

Jest Thu, 03 Feb 2000 10:45:54 +0100, Wojciech Nowakowski pisze:

>M.in. ale nie tylko - ja mialem okazje posluchac Maxi Home cos tam -
>zupelnie nie moglem zrozumiec, jak ta karta mogla byc tak chwoalona tu
>i owdzie.

Też ją słyszałem. Brzmienia duuuużo poniżej AWE32 z 512KB bankiem.

>A mozesz rozwinac swoje wrazenia o tej EWS?

W sumie to samo. Była do niej podłączona klawiatura midi, więc sobie
trochę poużywałem. Ogólnie, brzmienia (nie wiem, czy był to jakiś
standardowy bank) były po prostu nieciekawe (chyba, że coś z uszami mam
nie tego ;). Nie słyszałem natomiast jak sprawowała się w rejestracji
audio, ale z różnych wypowiedzi wnioskuję, że też nie najlepiej.
Słyszałem, że straszne szumidło (jak na swoją cenę).

>Bardzo rzadko

Szkoda, bo to najlepsze miejsce na takie dyskusje. I jest tam kilku
ludzi znających się na rzeczy. Zapraszam... :)

k.

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457