Re: WD Expert 18 GB vs Win98&Linux

Autor: Krzysztof Gajdemski (elchris_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 08:28:12 MET

Jest Wed, 02 Feb 2000 20:44:53 GMT, Leszek A. Szczepanowski pisze:

>Tak ja uczynilem ;) Transfer po szynie okolo 140 MB/sek
>Transfer rzeczywisty - 16 MB/sek. I tyle tez pliki sie faktycznie
>przegrywaja. Jak odpale np. 2 hdparmy albo wiecej, to sie
>to 16 dzieli odpowiednio i wychodzi mniejszy transfer, czyli
>jest ok, IDE pracuje tak jak to IDE :)

Fakt. Wygląda na to, że jest OK.

>Jestem pewien! We wlasciwosciach, w sekcji Mendzer urzadzen,
>Stacje dyskow, w dysku jest zaptaszkowane DMA. A mimo to,
>Norton 2000 pokazuje 3,5 MB/sek. Nie mam pojecia co jest grane.
>Jak wylacze DMA to tak samo. A driverow do plyty przeciez zadnych
>nie potrzebuje bo to Asus P2B... Jak myslicie co to moze byc?
                      ^^^^^^^^
Też mam P2B :) I w tej sytuacji powiem jedno: nie przejmuj się
idotycznymi wskazaniami Nortona. Jeśli chcesz, sprawdź transfer
praktycznie - pracując na jekiejś aplikacji intensywnie odwołującej się
do dysku. Ale moim zdaniem wszystko jest w porządku.

k.

--
Krzysztof Gajdemski                          mailto:elchris_at_alpha.net.pl
Registered Linux User # 133457