Re: WD Expert 18 GB vs Win98&Linux

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_ampr.gliwice.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 21:44:53 MET

On Tue, 01 Feb 2000 07:02:43 GMT, elchris_at_alpha.net.pl (Krzysztof
Gajdemski) wrote:

>Zamiast zegarka użyj hdparm-a :)

Tak ja uczynilem ;) Transfer po szynie okolo 140 MB/sek
Transfer rzeczywisty - 16 MB/sek. I tyle tez pliki sie faktycznie
przegrywaja. Jak odpale np. 2 hdparmy albo wiecej, to sie
to 16 dzieli odpowiednio i wychodzi mniejszy transfer, czyli
jest ok, IDE pracuje tak jak to IDE :)

>Jesteś pewien, że włączyłeś mu DMA?

Jestem pewien! We wlasciwosciach, w sekcji Mendzer urzadzen,
Stacje dyskow, w dysku jest zaptaszkowane DMA. A mimo to,
Norton 2000 pokazuje 3,5 MB/sek. Nie mam pojecia co jest grane.
Jak wylacze DMA to tak samo. A driverow do plyty przeciez zadnych
nie potrzebuje bo to Asus P2B... Jak myslicie co to moze byc?