Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 17:22:36 MET

[ Tomasz Holdowanski ] wrote:

>To znaczy, ze jednak nie jest w porzadku...

;)) oj Mordazy. ;)
jak by napisał, że zmęczenie pojawia sie po 14stu godzinach, to też by
było nie wporządku coś z monitorem? ;))
ja np. mam niekiedy takie dni, że szybciej się męcze (po godzince) a
niekiedy wolniej (po kilku - o ile siędzę te kilka godzin).

>Moj stary Hitachi 14MVX plus. Nieraz po kilkanascie godzin przy kompie
>i nic. Cos to swiadczy o klasie (nie najnowszego zreszta :-) monitora
>i kineskopu.

kineskopy hitacha też uważam za świetne. jak bym miał dzisaj kupować
monitor to brałbym je poważnie pod uwagę.
są u na Suny 19'' (tak właściwie to są zwyłe Hitachi, tylko z
zamazanym logo i wstawionym logo SUNa)... i wiem jedno. super obraz,
świetna gerometria, dobre parametry, i naprawdę nie męczą wzroku.
zresztą jak SUN drukuje na nich swoje, logo to nie mogą być tandetne -
podobnie jak SONY G400 stojący obok. ;)

>Zeby nie bylo, ze jestem odporny ponad normy - dwie godziny przy
>Philipsie zmusily mnie do lykniecia garsci tabletek przeciwbolowych.

dobra nie tłumacz się. ;)
nie każdy potrafi wytrzymać 10ciogodzinne sesje w HL. ;)

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa