Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 01:01:32 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 31 Jan 2000 18:03:37 +0100
is the real date, Jacek Śliwa <jacintoo_at_poczta.onet.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Mam SONY 200 GST i od października siedzę przed nim po ok. 3-4 godz.
>dziennie. Obraz jest przyjazny dla oka, łagodny, przez co wcale nie traci na
>ostrości. Jednak jeśli posiedzę przed nim z 6 godz., to jednak pojawia się
>zmęczenie i lekki ból głowy, choć nie zawsze. Pomimo tych niedogodności

To znaczy, ze jednak nie jest w porzadku...

>jestem z monitora zadowolony. Zresztą czy w ogóle istnieje taki monitor,
>który w ogóle nie wywołuje żadnej reakcji organizmu po 8 godz. pracy
>dziennie?

Moj stary Hitachi 14MVX plus. Nieraz po kilkanascie godzin przy kompie
i nic. Cos to swiadczy o klasie (nie najnowszego zreszta :-) monitora
i kineskopu.

Zeby nie bylo, ze jestem odporny ponad normy - dwie godziny przy
Philipsie zmusily mnie do lykniecia garsci tabletek przeciwbolowych.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.