Wolny Ram ?

Autor: Tomek Siatkowski (siata_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 12:54:35 MET

Mam pytanie związane z ilością wolnego ramu w komputerze. Otórz posiadam 128
MB ramu a po uruchomieniu komputera wolne jest ok. 70 MB (60 MB zżerane ! -
przez co ?). Nie wiem co jest powodem takiego stanu , posiadam programy
uruchamiane z Windows (95) ale nie pochłaniałyby przecież tyle pamięci. W
biosie też sprawdzałem wszystko i nic !. Jeśli ktoś wie co się dzieje to
prosze o pomoc.
Z góry dziękuje ... Siata siata_at_kki.net.pl