Centrala tel. VS Modem ?

Autor: Tomek Siatkowski (siata_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 12:43:01 MET

Witam wszytkich grupowiczów : ). Mam taki "mały" problem z połączeniem dwóch
komputerów przez centrale telefoniczną. Wygłąda to następująco : Mam
centrale cyfrową Panasonica, która rozdziela numery miastowe (zewnęczne) na
kilkadziesiąt numerów wewnętrznych. Chciałem połączyć dwa komputery przez
modemy pod numery wewnętrzne (obieg zamknięty bez udziału TPSA - darmowy jak
po kablu) jednak modem nie może odczytać sygnału. Czy to ma może związek z
tym, że centrala jest cyfrowa ? Czy są może modemy, które by sobie z tym
poradziły ?
Za pomoć z góry dziękuje : ))) Siata siata_at_kki.net.pl