Odp: Pocztowe konta komercyjne...

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 09:41:39 MET

Użytkownik Witold Masznigut vel Vitto <vitto_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:md7h9s06b6tdq74gnhf15pc7jni2je7gsp_at_4ax.com...
> Dnia Tue, 01 Feb 2000 20:15:03 +0100 , Tristan Alder
> <smiejek_at_priv.onet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
>
> www.iq.pl , fakt że zakładałem w promocji ale chyba się nie
> pozmieniało
>
> - 50zł brutto / rok
>
> - 15 mb bez limitu paczki , w razie większej przesyłk da się chyba
> wynegocjować chwilowo większą ilość miejsca na jakąś dużą przesyłkę
>
> - zakładanie od ręki via internet (5-8 minut) i potem tydzień czasu na
> dokonanie przelewu
>
> najświeższe wiadomości w w/w adresie , jak narazie używam przez ok. 4
> [...]

A ja dzisiaj od rana próbuję dostać się na serwis Strefa AMD na iq.pl i
jakoś nie mogę się dostać - w pokazuje, że w ogóle nie widzi tego serwera :(

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz