Odp: Abit BE6 i IBM DJNA

Autor: brutus (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 09:44:53 MET

Otoz mam IBM 13,5g 7200obr i plyte na Via133 Aopen. Wyniki w HD Tach max
21000, srednio 17000. w Sandrze 99 Pro mam 10000. Ale wedlug mnie to sa
mierne wyniki. Moim zdaniem dyski IBM od pewnego czasu po prostu odstaja.
Zdecydowanie szybsze sa Quantumy. Poza tym kiedys czytalem ze winda nie do
konca wykorzystuje 2mb cachu dysku. Podobno trzeba cos dograc zeby
zadzialalo. Zdrowia

Użytkownik Rafał Kumorek <kumorek_at_sawan.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:389939CE.31E7CB51_at_sawan.com.pl...