Odp: Nie ma potrzeby laczyc mysz do portu rownoleglego!

Autor: Tadeusz Stachura (stachtad_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 09:43:06 MET

Nie znam jakichkolwiek możliwości aby połączyć mysz do portu równoległego.

Jeśli oba porty szeregowe w Twoim komputerze są sprawne (można to
przetestować choćby za pomocą programu Checkit), to POWININNO
się do jednego połaczyć mysz, a do drugiego urządzenie fiskalne
BEZ PROBLEMÓW!!!

Być może należy zmienić ustawienia W BIOSIE komputera oraz sprawdzić
zasoby systemu operacyjnego w celu zainstalowania dodatkowego
portu szeregowego. Proponuję wizytę w najbliższym sklepie komputerowym,
gdzie Twój komputer powinni przetestować i zainstalować co trzeba.

P.S. Za mało informacji udzieliłeś aby dokadnie coś odpowiedzieć...

Tadeusz Stachura
stachtad_at_kki.net.pl

Użytkownik Synek <synek_at_free.bluenet.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8763hs$ac20_at_lena.man.rzeszow.pl...