Re: Co nie gra z K6-2-450 ?

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 01:13:09 MET

On Wed, 02 Feb 2000 19:53:50 GMT, Highlander <rhare_at_alpha.net.pl>
wrote:

>Fachowcy pomóżcie !
>Wsadziłem dzisiaj do mojej płyty procesorek K6-2-450 MHz,
>nawet od nowa zainstalowałem windę i za cholerę nie chce
>chodzić nic pod DirectX. Nie dość, że po uruchomieniu
>jakiejś gierki ekran robi się czarny i nic się nie dzieje
>to nawet już po uruchomieniu DxDiag, który chodzi pod
>okienkami dzieje się to samo.

Wlasnie stracilem pol dnia nad bardzo podobnym problemem jak
Twoj. Sprobuj zainstalowac starsze sterowniki od Voodoo1,
Najlepiej te ostatnie "niezgodne" z Quake3.
Podejrzewam, ze instalator nie dokona automtycznie podmiany
sterownikow. Dlatego rozpakuj wszystkie pliki sterownikow,
a nastepnie sam przegraj je do katalogow
'c:\Window' oraz 'C:\windows\system' po czym restartuj komputer.

Powinno pomoc.

Pozdrawiam

Ender