Co nie gra z K6-2-450 ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 20:53:50 MET

Fachowcy pomóżcie !
Wsadziłem dzisiaj do mojej płyty procesorek K6-2-450 MHz,
nawet od nowa zainstalowałem windę i za cholerę nie chce
chodzić nic pod DirectX. Nie dość, że po uruchomieniu
jakiejś gierki ekran robi się czarny i nic się nie dzieje
to nawet już po uruchomieniu DxDiag, który chodzi pod
okienkami dzieje się to samo.
Płyta VIA MVP3, pamięć RAM-64 MB ale tylko 66 MHz (chwilowy brak
funduszy na wymianę). Płyta umożliwia oddzielne ustawienie taktowania
CPU i RAM. Procek oczywiście ustawiony na 4,5x100 MHz a pamięć
na 66 MHz. Poprzednio miałem na tej płycie P200 MMX
i chodziło wszystko bez problemu, nawet z podkręconym
prockiem. Aha, do tego jest jeszcze VooDoo I.
Czy ktoś ma jakieś pomysły ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com