Re: Co nie gra z K6-2-450 ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 01:10:25 MET

On Wed, 02 Feb 2000 21:04:28 GMT, "Grzesiek Gajewski"
<gayosek_at_free.com.pl> wrote:

>Zainstalowałeś VIA serwis pack 4in1 ? Co prawda jest to wymagane
>bardziej pod AGP, ale VIA IRQ routing miniport driver służy do
>prawidłowego zarządzania przerwaniami na magistrali PCI. Być może o
>tym wiesz, więc tak tylko przypomniałem.

Instalowałem to, ale wyszło, że winne są sterowniki (referencyjne)
do 3dfx. Kiedy zmieniłem je na orginalne dostarczone z kartą
wszystko jest w porządku. W sumie dalej nie wiem o co chodzi
bo na tych referencyjnych (najnowszych) pod Pentium też mi
wszystko grało.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com