Odp: Celeron 366

Autor: ZooM (zoooom_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 23:45:09 MET

Ta zworke 100MHz tez wyjmowalem, ale rezultat byl zaden, wiec zakleilem b21
i to samo - nic.
Co do tych pinow to ktore odpowiadaja za napiecie jakie plyta dostarcza
procesorowi?
Jak mozna to prosze o mala instrukcje, jaki pin, jakie napiecie.
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam ZooM.

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cHiXOHmZgf17w+Dsce9acIFoPl+L_at_4ax.com...