Re: dziwnie niestabilny system

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 18:02:35 MET

Aro <azach_at_kki.net.pl> napisał:
> Dysponuje prockiem AMD k6 -2 450, 32 RAM DIMM 100Mhz
> Voodoo 4MB, Wind98Pl. Zrezygnowalem z Wind98SE
> po informacjach od znajomych, ze powoduje problemy.
> Musze jednak stwierdzic, ze zmiana ta pomogla tylko
> troche. Wiesza sie ociupinke mniej, ale i tak denerwujaco
> czesto (od czasu do czasu nawet Winamp wprawia go w klopoty). Niesadze aby
> chodzilo tu o problemy z karta graficzna (u mnie z tym samym sprzetem ale
> procesorem Cyrixa nie bylo
> zadnych problemow). Podejrzewam procka ale nie wiem co by moglo
> mu dolegac. Tak wiec dolanczam sie do Twojej
> [...]

Sprawdź napięcia na procku, czy nie podkręcony (może jakiś szlif?),
ewentualnie zmniejszmu częstotliwość. Sprawdź, czy masz świeże
sterowniki do płyty (via4in1 dla (M)VP3, dla ALI też coś jest),
dobrze jest też mieć świeży BIOS do płyty i karty grafiki.

U mnie (Clayton VIA MVP3, AMD K6-2 350_at_400 (2.5V), MSI TNT2 M64
32MB, 128MB RAM, Live!) wszystko działa bezzwisowo (win95 SR 2.1,
który służy wyłącznie do grania i linux do pracy).

> Aro.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk