Odp: dziwnie niestabilny system

Autor: Szoti (szoti_at_promail.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 08:40:28 MET

Cześć !!

Podobny problem mam i ja ( opisałem go trochę dalej szukaj :"Apollo TNT 2
M64 , Płyta ACER VIA - same kwasy" ) Sysem operacyjny Win 98 SE płyta oparta
na VIA tylko procesor CELERON 433. Wykonałem wszystkie sugerowane zmiany
tzn m.innymi doinstalowałem driver do płyty VIA 4in1 i wszystko zaczęło
działać trochę stabilniej. Wciąż mam zwisy kompa rzadziej, ale są. NIe wiem
co mam o tym sądzić. Może problem tkwi w samym W98SE (+ VIA chipset)?
Komputer o którym pisałem nie jest mój. Ja sam używam W95 i giery mi chodzą
(Celer 333, RIVA 128 ZX, płyta oparta na INTELU)jednak gdy 3 m-ce temu
chciałem zainstalować W98SE na swoim sprzęcie miałem poważne problemy z
kartą i grafiką, więc dałem sobie spokój i wróciłem do W95. Wiem że postępu
nie można zatrzymać, ale wiem też jak trudno przekonać gości w servisie że
coś nie działa (zaniosłem RIVE 128 do naprawy - nie wiem jak to się
skończy). Mając zainstalowany W95 niemam może wszystklich bajerów, ale czuję
się bardziej pewny. W przypadku opisanego na początku kompa sprawa i u mnie
i u ciebie może pozostać nie ciekawa. Może warto sprawdzić jak będzie komp
pracował pod win95, może szybkość magistrali AGP w biosie przestawić na
wolniejszą?

Pozdrawiam
Krzysiek