Re: dziwnie niestabilny system

Autor: Aro (azach_at_kki.net.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 16:15:59 MET

Mart napisał(a) w wiadomości: <874oo9$iit$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>mam AMD k6-2 450 (niekrecony), 64 RAM DiMM (66 i 100MHz), karta Joytech
Riva
> [...]
>potrafi powiesic sie przy scrolingu
>obawiam sie ze to grafika, wyprobowalem rozne stery, najstabilniej dziala
na
>najstarszych 2.08 i 2.17, najgorsze jest to, ze czesc duzych gier wogole
nie
>chce sie instalowac, gdy na innnych, slabszych kompach chodza bez zarzutu a
>przyczyna - "wystapil blad w ..." - takie fajne male okienko z krzyzykiem
>uzywalem nawet softu do obnizenia temperatury procka, ale to nie robi
zadnej
>roznicy, obnizenie nawet czestotliwosci karty graf. malo skutkuje

Dysponuje prockiem AMD k6 -2 450, 32 RAM DIMM 100Mhz
Voodoo 4MB, Wind98Pl. Zrezygnowalem z Wind98SE
po informacjach od znajomych, ze powoduje problemy.
Musze jednak stwierdzic, ze zmiana ta pomogla tylko
troche. Wiesza sie ociupinke mniej, ale i tak denerwujaco
czesto (od czasu do czasu nawet Winamp wprawia go w klopoty). Niesadze aby
chodzilo tu o problemy z karta graficzna (u mnie z tym samym sprzetem ale
procesorem Cyrixa nie bylo
zadnych problemow). Podejrzewam procka ale nie wiem co by moglo
mu dolegac. Tak wiec dolanczam sie do Twojej
prosby o pomoc.
Aro.
azach_at_kki.net.pl