Odp: Odp: 2 x celeron 400 - czy warto kupowac?

Autor: The Habu Xorph (habu_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 17:37:47 MET

Użytkownik Lukasz Jaworski <ender_at_sol.put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:879gc3$fpr$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
NT ,
Maya

> [...]
> lazil - co powinno podniesc komfort pracy. I wlasnie o to mi hodzi - czy
> ktos mial stycznosc z czyms takim i czy warto w to inwestowac (plyta pod
dwa
> celerony jest minimalnie drozsza od plyt abita pod pii - roznica rzedu
100 -
> 150 pln).
>
> Po za tym, interesuje mnie jak ta plyta sie sprawuje, gdy jest uzywana z
> jednym procesorem, pod win98 (oprzez jakis czas lazilaby umnie w takiej
> konfiguracji). Znajac produkty abita - sadze ze nie powinno byc zadnych

Sam system nie chodzi o wiele szybciej niz na jednym procu (pracuje pod NT i
nie zauwazylem jakiejs roznicy w pracy systemu, gdy wyjalem jeden procesor).

Pozdro
Xabu