2 komputery do 25.000 zł - jakie ???

Autor: /// Kaszpir /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 12:05:15 MET

Cześć !

U mnie w firmie planują zakup dwóch zestawów komputerowych do
wideokonferencji.
Cena nie gra roli ale myślę że wystarczy 25.000 zł. :)

Czekam na propozycję co byście mi polecili :)

Oto moja propozycja:

1. Procesor - Pentium III 600 Mhz
2. Płyta główna ABIT BE6 z udma66
3. Pamięć - DIMM 128MB
4. Dysk twardy - IBM 20gb 7200obr/UDMA66
5. Obudowa ATX
6. Cdrom x50 Asus
7. Karta grafiki Matrox G400 16MB
8. Karta dźwiękowa SB 128 PCI
9. Monitor Panasonic 19'' Panasync SL90 /krótki kineskop/
10. Drukarka laserowa HP 1100

I teraz nie wiem :)

Obydwa komputery będą podłączone do ISDN 128Kbps lub SDI. Jeden komputer
będzie sprzężony w magnetowidem.
Zależy mi na karcie która by miałe wejście/wyjście i umożliwiała kompresję
obrazu i dźwięku w "locie" tak aby sygnał audio-video wychodzący z
magnetowidu był w "locie kompresowany" i przekazywany za pomocą łącza ISDN
lub SDI do innego oddalonego komputera.

Dodatkowo jaką byście polecili kamerkę do videokonferencji ?

Czekam także na inne propozycje odnośnie konfiguracji .

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///