Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 13:29:05 MET

[ Mariusz ] wrote:

>Nareszcie wypowiedz czlowieka z doswiadczeniem.
>Mam pytanie:
>CZY widzisz "druciki" i jak bardzo ci przeszkadzaja ?
>Wielu tutaj przez druciki dyskwalifikuje trynitrona,
>ja za chol.... ich nie dostrzegam (moze slepy jezdem)

skoro sam ich nie dostrzegasz, to po co pytasz? :)
po co w ogóle bierzesz pod uwagę głosy w stylu "te druty zamazują mi
10% powierzchni ekranu", "oj cholera jakie toto grube", "do diabła po
co SOny wsadza do swoich kineskopów 5cm grubośći druty" - wg mnie to
po prostu gruba przesada, prowokacja, wyolbrzymianie sprawy.

>ale uzywam monitora z trynitronem tylko 1-2 godz. dziennie.

ja tęz gdzięs tyle, ale zdarzały mi się ( i zdarzają) dłuższe odsiadki
przed monitorem - druty mi _całkowicie_ nie przeszkdzają, bo ich po
prostu nie widzę, ergonomia trynitrona odpowiada jak najbardziej.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa