Re: 2 komputery do 25.000 zł - jakie ???

Autor: mario (mario_at_post.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 01:41:27 MET

/// Kaszpir /// napisał(a):
> Cześć !
> U mnie w firmie planują zakup dwóch zestawów komputerowych do
> wideokonferencji.
> Cena nie gra roli ale myślę że wystarczy 25.000 zł. :)
[...]
> Czekam także na inne propozycje odnośnie konfiguracji .

Daj sobie luz, po co ci komputery, problemy z konfiguracja
i cala reszta jesli potrzebujesz tego do wideo konferencji ?
Poszukaj sobie profesjonalnego sprzetu do tego wlasnie celu,
za te pieniadze powinienes kupic niezly wypas.
Podstawa - brak problemow !
Chyba, ze lubisz pisac na liste :))

mario.