Re: Nagrywarka Teac 6/24 SCSI

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 01:03:26 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2000 08:14:01 GMT, Tomasz Machalski napisał(a):

>sie nagrywarke dac sama na kanal. Poza tym nie ma to jak SCSI.

:)

>Z tego co wiem, to jest to CD-R 56S, czyli ze nie nagrywa CD-RW. Wydaje
>mi sie, ze nie bedzie to miec dla mnie wiekszego znaczenia, ale moze
>lepiej nie odcinac sie od tej technologii. Co sadzicie?

Ja rozważyłem, jakie mam potrzeby i po co mogłyby mi być potrzebne CD-RW...
No i wyszło, że w zasadzie to tylko i wyłącznie do nagrywania backup-ów
danych firmowych. No i doszedłem do wniosku, że zupełnie spokojnie mogę
przecież nagrywać te backupy pakietowo... tak więc wybrałem CD-R56S, co też
Tobie radzę :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |