Re: Czy da sie podlaczyc mysz pod port rownolegly?

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 22:25:23 MET

Myszy pod port rownolegly nie da sie podlaczyc.
Moze masz wadliwa mysz ?.
Czy te kom2 kiedys funkcjonowalo ?.
Przy pc w formacie at ( com1 , com2 , lpt, nie byly na stale przylötowane
do mainbordu tylko przy pomocy wtyczek ) zdazalo sie , ze wtyczka od com
byla zle wcisnieta - przesunieta, com nie dziala wtedy.
Jezeli pc Twoj ma wejscie na mysz typu PS/2 zo zastosuj taka mysz.
Pc z plyta typu ATX maja wejscie USB , tego typu myszy tez sa ( Logitech
Microsoft)
Zobacz w systemie , wlasnosciach , polaczenia com i lpt mozna poprzez
software zdeaktywowac.
Com2 potrzebuje interrupt 3 , jezeli on jest zablokowany to tez moze byc
przyczna.

Zdzislaw