Re: Asus P3B - F + UDMA 66

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 22:28:46 MET

Dnia 31 Jan 2000 01:43:08 GMT , Filip Ozimek
<filip_at_zamoyski.edu.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi
napisał:
>Mam w serwerze ASUS'a P3B-F.
>1. Czasami miewa klopoty z kartami sieciowymi, tj. nie potrafi ich dobrze
>zainicjalizować (trzy sztuki, 3Com)

tu nie wiem bo mam tylko jedną i brak problemów.

>2. _Zawasze_ przed bootowaniem systemu odpala się menu wyboru napędu, z
>którego ma się bootować.

jak na razie podczas jej użytkowania zdarzyło mi się to słownie 3 razy
i tylko po nie właściwym zachowaniu się starego lekko walniętego
850megowego caviara na secondary master

>3. Jeśli mu się w biosie wlączy kontrolę temp. co po 5 minutach dzialania
>maszyny wyje (PII 400)

to coś nie tak u mnie chodzi celer 400_at_450 i czy włącze w/w opcję czy
nie nic nie ma prawa piszczeć

>4. Przes flashowanim biosu ZAWSZE maszyna krzyczla przy starcie, że jest źle
>ustawiony mnożnik i szyna.

nie spotkałem a flaszuje regularnie - być może kwestia
flaszera,osobiście używam tego którego dostałem razem z płytą (na cd)

>5. Czasami potrafi się wylączyć po resecie.

???

być może masz trafioną płytę albo coś nie dokońca poustawiane z
konfiguracją hardwarową ?

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090