Re: Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 16:43:59 MET

[ Dark Rider ] wrote:

>a co tak kolega sie przyczepil tego bialego pulpitu ????
>podczas pisania dokumentow w office
>podczas skladania tekstow
>podczas rysowania np. w corelu
>podczas tworzenia projektow w xxx-cadzie (gdzie szczegolnie to przeszkadza)
>podczas czytania tych newsow

do tego proponuję dodać jescze.
podczas odpowiadania na mejle,
podczas przeglądania pedefów,
podczas skłądania htmla,
podczas oglądania okien windy,
podczas oglądania paska zadań windy,
podczas...

>wszedzie mam sobie zmienic tlo z bialego na szare ???
>to jest wlasnie paranoja.

nie właśnie to nie jest paranoja tylko zdrowe/ekonomiczne podejście do sprawy.
jak mam pisać jakiś dłuższy tekst na monitorze z ustawionym
black&white (przy czym to white to jest tło - czyli 80% powierzchni ekranu)
to od razu przestawiam to na popielate, żeby mi nie jarzyło w czachę.
potem mogę juz pisać dłuższy czas, bez zmęczenia wzroku.

w tej chwili czytnik mam ustawiony na czarne tło i kolorowe litery
(oczka odpoczywają), pulpit z ciemną teksturą (oczka odpoczywają),
klienta mejla podobnie jak czytnik newsów (odpoczytwają), kolory GUI
dostosowane jak najbardziej oszczędnie jeżeli chodzi o dobieranie
jaskrawych kolorów i tak dalej...

a jak ktoś woli kolory windy (czy tam czegoś innego) z jakimi startuje
ona od razu po instalacji to już jego sprawa.

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa