Re: P II - blokada mnoznika ?

Autor: Tomasz Pawelec (tomek_at_jasmos.jsw.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 16:38:33 MET

Łukasz napisał(a) w wiadomości: <0Rgl4.24763$Hi2.550584_at_news.tpnet.pl>...
>W zwiazku z tym mam pytanie - jak to wlasciwie jest z
>podkrecaniem P II? Czy moze mam jakas "specjalna serie"
>tych procesorow (swoj procesor kupilem w sierpniu 98r)?
>
>Pozdrawiam,
>Łukasz.

Cześć!
Swojego czasu ten problem był (a może i jest dalej) opisywany na
www.pc.com.pl
Były tam opisane typy procesorów które można podkręcać, zależało to między
innymi od daty produkcji procka. Co ciekawe, ja kupiłem PII300 który według
informacji zamieszczonych na tej stronie do podkręcania się nie nadawał, ale
po włożeniu do płyty (Asus P3B-F) mogłem go ustawiać prawie dowolnie
(zmianie podlegała zarówno szyna jak i mnożnik). Natomiast na płycie Shuttle
(nie pamiętam modelu) ten numer nie był możliwy.

Pozdrowienia
Tomek