Re: jak to jest z ta netykieta ???

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 23:43:44 MET

Sir David napisał(a):

> Absolutnie się z tobą nie zgadzam.

Szanuje twoja opinie.

> Możesz kasować kawałki postów, do których się w swojej odpowiedzi nie
> odnosisz. Tego nikt nie broni, a nawet jest to wskazane.

To tez dobry pomysl !

> Zupełnie bez sensu. Jeżeli post jest długi, odpowiadanie na wiele różnych
> wątków w całości pod nim wprowadzi straszny bałagan. Dlatego powinno się
> odpowiadać PO ZACYTOWANYM FRAGMENCIE, KTÓREGO DOTYCZY ODPOWIEDŹ. I KROPKA.

> Sir David

Wlasnie, czy ktos jeszcze pamieta co to jest LIST i jakie sa reguly
pisania listow ?
E-mail to to samo tylko bez papieru.
Regula pisania w jednym kawalku to podstawa pisemnej wypowiedzi !
Wycialby ktos nozyczkami kawalki lisu z pytaniami i wklejal do swojego,
albo cytowal pytania na pismie ?
Do tego sluza takie proste rzeczy jak "1, 2, 3.." lub "-".
Do pisania po linijce sluzy IRC.
Jesli bedziemy popierac ircowe formy w news to za kilka lat
dojdziemy do 'szczekania' na pismie typu: "tak, nie, hahaha,
eeetam" plus kody sieciowe.
Ku przestrodze,
Mariusz.