Re: jak to jest z ta netykieta ???

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 23:43:38 MET

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał(a):

> On Mon, 31 Jan 2000, Mariusz wrote:
>
> +Masz dozo racji.
>
> Witam i pytam: KTO ma dużo racji ? I w którą stronę ?
> Jakby był cytat (w potrzebnej ilości: może być pół zdania !)
> to bym był madrzejszy...

Ten ma duzo racji ktory pisal poprzednio.

> +Mnie po prostu wkurza odpowiadanie na kazde zdanie poprzednika.
>
> Tak jak ja to teraz robię ?
> Acha. Rozumiem, że jak z kimś rozmawiasz to zawsze stosujesz styl
> konferencyjny (teraz referuje kolega Mariusz, ma na to 3 minuty ;)!)

Teraz stosuje twoj styl (rozmowy) i jak ci sie podoba, latwo ci czytac ?
A wyobraz sobie 5-6 takich odpowiedzi.

> +A teoretycznie najlepszym rozwiazaniem byloby kasowanie
> +tekstu poprzednika. (to przyklad)

> NIEPOTRZEBNEGO tekstu - popieram z całego serca. (i stosuję).
> Chyba że ktoś pisze tak zwięźle jak ty :)
> Choć do jednego zdania się nie odniosę ;) i wytnę ;>
> [...]

Jak zauwazysz nizej, tez to popieram.

> +Dlatego mysle, ze latwiej bedzie przypominac o koniecznosci
> +odpisywania w jednym kawalku i pod tekstem, po prostu jest to
> +najskuteczniejsza metoda zachowania porzadku.
>
> No to ci proponuję poskładać moje kolejne kawałki odpowiedzi
> w jedną całość, wkleić pod tekst, przeczytać i przemysleć...
> Będę dalej popierał "technologię" zostawiania *potrzebnego*
> kawałka we właściwym miejscu !

I jak napisalem w 5 akapicie (twoim 11, naszym 16 :))
tez popieram taka forme tekstu.

> +mariusz.
>
> Z pozdrowieniem - Gotfryd

I tak wlasnie wyglada dyskusja po dwoch odpowiedziach, jak bedzie
wygladac pozniej ?
Teraz rozumiesz dlaczego mnie to wkurza ?
Jak ktos sie odnosi - to do calosci a nie do pojedynczego zdania,
poniewaz pojedyncze zdania moga (i u mnie mialy) inny wydzwiek niz caly
tekst.
Napisalem do autora "masz duzo racji" ale w zakonczeniu napisalem tez
o koniecznosci stosowania obecnych standardow i uzasadnilem to.
Chyba nie masz watpliwosci na co ja glosuje ?

Zdrowko,
Mariusz