Re: jak to jest z ta netykieta ???

Autor: Sir David (adamd_at_zetobi.com.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 09:21:17 MET

> Masz dozo racji.
> Mnie po prostu wkurza odpowiadanie na kazde zdanie poprzednika.

Absolutnie się z tobą nie zgadzam.

> A teoretycznie najlepszym rozwiazaniem byloby kasowanie
> tekstu poprzednika. (to przyklad)

Możesz kasować kawałki postów, do których się w swojej odpowiedzi nie
odnosisz. Tego nikt nie broni, a nawet jest to wskazane.

> Jednak praktyka wykazuje ze sprawdzone systemy przetrwaja wszystko
> nawet nowoczesne czytniki newsow.
> Dlatego mysle, ze latwiej bedzie przypominac o koniecznosci
> odpisywania w jednym kawalku i pod tekstem, po prostu jest to
> najskuteczniejsza metoda zachowania porzadku.
>
> mariusz.

Zupełnie bez sensu. Jeżeli post jest długi, odpowiadanie na wiele różnych
wątków w całości pod nim wprowadzi straszny bałagan. Dlatego powinno się
odpowiadać PO ZACYTOWANYM FRAGMENCIE, KTÓREGO DOTYCZY ODPOWIEDŹ. I KROPKA.

Sir David