Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 22:16:11 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 28 Jan 2000 00:19:37 GMT
is the real date, Mariusz <mario_at_post.pl> has written something quite
wise. But he wasn`t the one.

>No, ja tam jak mam wybor to wole BMW z dwoma rysami od CC
>ze wspanialym lakierem, zwlaszcza jak te rysy to
>przez lupe trzeba ogladac !
>Ale o gustach to juz sie nie dyskutuje, podobno.

Ja tam o te druty na trinitronach klocic sie nie zamierzam, natomiast
nie do przyjecia dla mnie jest geometria oferowana przez monitory na
tym kinie. Widzialem pare SONY (czyli jakby nie patrzec producenta
kineskopow, ktory powinien znac je najlepiej) z takimi
niekorygowalnymi odchyleniami, ze az zal bylo przy tym siedziec.
Przychylam sie do opinii, ze:
a) Ze swoimi swietnymi barwami i kontrastem oraz nieokielznana
geometria Trinitron jest znakomitym kineskopem do telewizorow i tylko
telewizorow. Dobra Delta lub CromaClear Nec`a w monitorach bija go na
glowe.
b) Trinitron im mniejszy, tym gorsza jego geometria. Z pietnastek,
ktore widzialem, zadna nie miala dobrego obrazu. Byc moze im wieksza
przekatna, tym jest lepiej, ale ja tego sprawdzac nie zamierzam.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.