Re: Maska szczelinowa i druty

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 01:19:35 MET

Sebastian Markowski wrote:
Wojto" <rownicki_at_foton.foto.ch.pwr.wroc.pl> napisał /
> (przewaznie) dwapodtrzymujace ja druciki?W starych
> trynitronach sa one napewno, a w nowych tzn. FD i
> Diamondtronach?A moze sa jakies inne?--
> Tez są i dla mnie sa nie do przyjęcia. To tak jakby kupic
> nowy samochód z rysa przez całą długość obu boków.
> Oczywiście mozna sie przyzwyczaić i w koncu nie zauważać,
> na samochodzie także ;-)
> Sebastian.

Jak ja czytam takie bzdety to zastanawiam sie
czy gosciu w ogole widzial taki monitor, czy stawia monitor
na czubku nosa i dlatego mu to przeszkadza.
Druciki, chyba w mozgu !
Wlasnie przed chwila zadzwonilem do dwoch znajomych
uzytkujacych dosc intensywnie od prawie roku sony GST 15',
o dziwo obydwaj nie wiedzieli nawet o DRUCIKACH,
no nie czytuja pl.comp.pecet, oni pracuja.
;))

mario.