Re: Jaki modem na kiepska linie ?

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 21:24:24 MET

paff <paff1_at_polbox.com> w artykule news:3895be9c_at_news.vogel.pl pisze...
> Cze!
> Mam maly problem - tu gdzie mieszkam mamy paskudne linie telefoniczne...
> Mialem do niedawna modem "no name" made in Taiwan no i co tu duzo mowic -
> aby polaczyc sie, najpierw trzeba bylo zmarnowac pare impulsow bo modem
nie
> umial "dogadac" sie z TPSA...
> Teraz chce kupic nowy modem. Powtarzam, ze moje linie sa wrecz fatalne i
> potrzebuje czegos lepszego niz Cobra itp. W tej chwili mam w domu ACORP-a
56
> i to jeszcze nie jest to, czego szukam.

> [...]
Mam DWA modemy ASMAX, jeden w domu na kryształowej linii i nowej centrali,
drugi na przebrzydłej pentaconcie w pracy. W obu przypadkach spisują się
znakomicie. Jest to chipset Lucenta, wewnętrzny PCI. Modem ma również
homologację do ściągnięcia z www.asmax.com.pl i na stronie producenta
chipsetu (LUCENT) można sobie zamówić nowe drivery na konto mailowe.

Janusz