Re: RAM-problem

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 21:37:16 MET

Arkadiusz Zdziebło <arrekz_at_priv4.onet.pl> w artykule
news:38953302_at_news.vogel.pl pisze...
> Pamięci są dwustronne,ale działały poprawnie w tym komputerze prawie rok.

 A nikt ci nie założył ramdysku (RAMDRIVE) :-)) mi ktoś kiedyś podmienił
config sys i założył ramdrive'a tak, że miałem z 32MB tylko 4. Co się
nakląłem zanim znalazłem bubel. ale zemsta była słodka :-). Zostawiłem mu
"niechcący" dyskietkę startowa, która z autoexeca zmieniała nazwę pliku
io.sys na io.old icommand.com na command.old

Janusz