Re: jak to jest z ta netykieta ???

Autor: ins4n3 (ins4n3_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 00:25:09 MET

ja tam do konca twojego wywodu nie przeczytalem - dlugie to i od rzeczy...
ale ja np. czytam grupy raz dziennie i nie pamietam dokladnie kto co
powiedzial wiec wole miec napisane czarno na bialym kto co powidzial i co
komentuje
wiec wez pod uwage takie rzeczy - a netykiete wymyslili madrzejsi od nas...
ins4n3