jak to jest z ta netykieta ???

Autor: ant (highseas_at_usa.net)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 23:28:38 MET

nawet nie wiem czy to najwlasciwsza grupa, ale inne tez nie bardzo mi
pasuja do tego "topica"

od dawna juz sie temu dziwie

to "przykazanie" netykiety z odpisywaniem POD cytatem to rzecz
absolutnie bez sensu i nielogiczna

po co NA GORZE mojego postu (tego w ktorym ja odpisuje na XYZ) ma byc
XYZ zamieszczone?

przeciez jak ktos wszedl do mojego postu, tzn., ze musial rozwinac watek
i naturalne jest, ze najpierw czyta to co jest w watku wyzej ("wyzszy"
post) czyli WCZESNIEJ...

czyta sie lancuszek kolejnych postow w watku raczej chronologicznie -
tak one sie zreszta "ukladaja" podczepiajac - kazdy nowy - pod
wczesniejszy...

wiec skoro przed chwila ktos czytal post XYZ i przeszedl o schodek nizej
(do mojego postu bedacego odpowiedzia na XYZ), to po cholere od razu, od
gory mojego postu, musze czytelnika "uraczac" powtorka z rozrywki

jezeli juz trzeba powtarzac wiadomosc, na ktora sie odpowiada (lub jej
czesc), to wlasnie NA DOLE postu...
- absolutnie logiczne

czytam post XYZ
schodze nizej, do odpowiedzi na XYZ - przed chwila czytalem sam XYZ, to
na cholere mi jego powtorka od samej gory???!!!

powtorka postu XYZ rowniez dlatego czesto denerwuje, ze nie widze od
razu odpowiedzi na XYZ, tylko powtorzony XYZ i musze scrollowac okienko
i szukac, gdzie sie konczy cytowanie XYZ, a gdzie zaczyna sie wlasciwa
tresc danego postu (czyli odpowiedz na XYZ)

jak nie masz czytnika newsow, ktory ustawia (podczepia) nowe posty w
watku pod stare tworzac cos na ksztalt "drzewka" ze zwi- i rozwi-jalnymi
galeziami i "sub-watkami" to zmien sobie czytnik na jakis ze
wspolczesnej epoki

trzeba z zywymi naprzod isc!!!
a nie trzymac sie starych, przetwerminowanych standardow i jeszcze je
narzucac innym

swiat sie zmienia - netykieta tez powinna isc z duchem czasu

a jesli nie idzie, to jej problem - bedzie po prostu w coraz mniejszym
stopniu przestrzegana, jesli nie bedzie zgodna z realiami
a realia co do wygodnosci / userfriendly-nosci umieszczania cytatow
przed lub po wlasciwej tresci naszego postu sa wlasnie takie, jak
przedstawilem powyzej

fullstop