Re: jak to jest z ta netykieta ???

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 00:13:07 MET

Hi!

"ant" <highseas_at_usa.net> napisal(a):

>przeciez jak ktos wszedl do mojego postu, tzn., ze musial rozwinac watek
>i naturalne jest, ze najpierw czyta to co jest w watku wyzej ("wyzszy"
>post) czyli WCZESNIEJ...

I to jest wlasnie ten blad... Wali sie cale rozumownie oparte na nim.
czy ty sadzisz ze watki tak po prosru sie robia cale i czyta sie je
jak sie skoncza (?), czy moze codziennie dochodzi do takiego watku
pare nowych postow. Ja mam taka metode: jak mnie cos interesuje to
oznaczam to filtrem watch. czytam i zaznaczam jako przeczytane. Potem
nastepnego dnia dziki nalozonemu filtrowi pokazuje mi sie pare nowych
postow (starych juz nie widze bo nie chce zeby program wyswietlal
wszystkie posty - mam ich w samej tej grupie pare tysiecy) i milo jest
widziec czego dotycza. Abstrahujac od tego ze jak dojdzie 15 postow na
tym samym poziomie zgniezdzenia a traktujacych o roznych
"poprzednikach" to sie robi burdel.

---
Pozdro !!!
MGB