Re: Abit be6- jak to w końcu jest?

Autor: pit (pit_at_zsmeie.torun.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 21:51:30 MET

Użytkownik Bzyk <frydel_at_dino.open.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38932654.2F6DD0E5_at_dino.open.net.pl...

> No. to dzieki za odpowiedzi:-) Troszkę poprawiło mi to nastrój... Chyba
jednak
> kupię tego Abita (zawsze mi się taka płyta marzyła;). Jest tak, jak
piszesz; Na
> grupę piszą przeważnie ludzie z problemami... albo "guru";-)
> Dobrze jednak jest wiedzieć że takie kłopoty są- i jak je można
ominąć.

> Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Jesli moge dodac 3 grosze to tez mam Abita BE6 wersja wczesniejsza, teraz
jestem zadowolny z niego choc nie do konca, we wczesniejszych wersjach biosu
nie mozna bylo pozbyc sie diabelnego komunikatu jak przetaktowalem procesor,
dopiero teraz dodali ta opcje i jest ok. ale to o czym chce napisac dotyczy
udma66 niby fajnie ale po instalacji nagrywarki scsi yamaha 4416 zaczol mi
ginac bootsector z dysku udma66 podpietego pod hpt366. System startuje z
dysku SCSII Quantum viking2 podpietego do kontolerw adaptec 2940u2w do tego
samego kontrolera podpiolem yamahe. Do czasu jak w kompie nie bylo yamahy to
problemow nie bylo, zaczely sie po instalacji. Systematycznie ginie mi ten
bootesctor. Dysk podpiety do htp366 to Quantum KA+18G, ni musze mowic jak
mnie trafila holera jak mi wcielo cale 18giga ... Teraz staram sie wyszukac
jakas zaleznosc kiedy gine ten bootsector. Wszelkie biosy sa w wersjach
najnowszych wliczajac grafike i nagrywarke. Moze ktos ma podobny problem ...
?

pozdrawiam
pitterski