Re: AMD K6III 400

Autor: CodeBoy (codeboy_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 20:53:04 MET

polibuda dziwnie uczy ja tez tam studiuje i muj facet od infy by cie przez
okno wywalil ,losiu niemyty
,Informatyka n PG jest na 100 razy wyzszym poziomie niz twoj mozdzek !!!
staly system ,stly ograniczony mozg i tego typu stalosci biedna bedzie twoja
zona ,jesli takowa bedziesz mial
chyba ?

--
mail to: codeboy_at_priv2.onet.pl