Re: AMD K6III 400

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 20:37:28 MET

On Sun, 30 Jan 2000 17:21:43 GMT, "CodeBoy" <codeboy_at_kki.net.pl>
wrote:

>PISZE TU O ZMIANIE Z intela NA AMD
>CZY TY TEGO NIE POJMUJESZ BALWANIE ?
>TWOJ MOZG CHYBA DZIALA JAK intel 8086
>NIKT TU NIE PISZE O BIEDNYM intelu , JAK MASZ 2 LATA SYSTEM TO CIEKAWE
>ILE TEN SYF JESZCZE POCIAGNIE BO DYSK TO CHYBA ZA 2 MISIACE CI PADNIE OD
>WYRYCIA SCIEZEK
>,JAK BY WSZYSCY TAK UZYWALI KOMPUTER JAK TY TO PO ROKU BY SIE POCIELI
>300000000 DLL I INNYCH BADZIEWI 2LETNI WINDOWS
>CZUBEK ? ALBO MASOCHISTA JESTES ?

Po pierwsze czy ja Cie wyzywam ?
Wiedz ze studiuje na polibudzie i moglbym bluzgami Cie zabic ...
nie ma to jak rzeczowa dyskusja ... duzo argumentow z Twojej strony.

Przy zmianie z intera na AMD i odwrotnie tez nie trzeba robic
reinstalu windowsa ... no chyba ze ktos inaczej nie umie ?

Co do mojego 2 letniego windowsa to ma sie bardzo dobrze, nie
instaluje zadnego badziewia bez przerwy, ciagle mam ten sam zestaw
odprogramowania, prawie zadnych zbednych DDLi nie ma ...
To tylko kwestia wykorzystania komputera, jak Ty lubisz co miesiac
przeinstalowywac winde i robic format c: to przeciez Ci nie bronie i z
tego powodu Cie od czubkow nie wyzywam ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179