Re: AMD K6III 400

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 21:01:34 MET

On Sun, 30 Jan 2000 19:53:04 GMT, "CodeBoy" <codeboy_at_kki.net.pl>
wrote:

>polibuda dziwnie uczy ja tez tam studiuje i muj facet od infy by cie przez
>okno wywalil ,losiu niemyty
>,Informatyka n PG jest na 100 razy wyzszym poziomie niz twoj mozdzek !!!
>staly system ,stly ograniczony mozg i tego typu stalosci biedna bedzie twoja
>zona ,jesli takowa bedziesz mial
>chyba ?

Widze ze masz jakies kompleksy ?
Odwazny jestes, ciekawe jakbys na zywo gadal ?

A Twoj facet od informy uzywa windy ?? Wspolczuje ...
Musi byc dosc silny zeby wywalic przez okno kolesia co wazy prawie
100kg ...
A w dodatku ja myje sie regularnie .... moze wiec nie do mnie te gadki
?

Jestes fajny gosc, jak sie ktos z Toba nie zgadza to jest glupi ??
Nie mozesz zrozumiec ze moze byc ktos kto mysli inaczej ... coz szkoda
mi Ciebie ... idzie przeinstaluj sobie winde ... moze Ci ulzy ??

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179