Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 13:52:20 MET

On Sun, 30 Jan 2000 02:36:32 +0100, "scorpio" <scorpio_at_polbox.com>
wrote:

>Ja mam K6 2 400_at_560 i seti liczy 8:40, moim zdaniem jestes burakiem ktory
>nie umie porzadnie skonfigurowac komputera, a swoja niewiedze tlumaczy
>niedoskonaloscia procesorow AMD.
Przeciez z tego co pamietam to zapraszalem Cie zebys mi skonfigurowal
ten sprzet, na pewno bym Ci zaplacil jakbys zrobil tak zeby liczyc
SETI w 10 godzin ... widac burakami jest jeszcze ze 20 innych osob na
tej liscie ktorym np k6-3 liczy SETI 19 godzin ...
Jak na razie Ty nie przedstawiles zadnego argumentu oprocz wyzwysk,
ktore niestety moga byc argumentami w dyskusji pod budka z piwem ...
Moj celek bez obciazenie 7:30 liczy pakiet ....
Jak mozesz to podaj swoj email ktorego uzywasz w SETI to zobacze Twoje
super statystyki ... OK ? Chociaz mozna je boosotwac ... wiec moze
lepiej nie ?

Po za tym pokaz gdzie mowie ze procesory AMD sa do dupy czy cos
takiego ? Mowie ze wole Intela bo w moich zastosowaniach sie lepiej
sprawdza i tyle ... ale pewnie wedlug Ciebie tylko Twoja opinia sie
liczy i wszyscy musza do niej sie stosowac ??
Komuna juz minela .................

>SSE to tylko 3dnow! z dodanymi bezuzytecznymi instrukcjami.
No tak ... widac ze sie na tym znasz ... to nic ze w SSE rejestry za
128 bitowe, a w 3dnow 64 ... to przeciez nie znaczaca roznica ...
kodowales kiedys w assemblerze ?? A grafike tez ??

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179