Odp: Rozwalona tablica partycji

Autor: Filip Pilachowski (pilach_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 02:32:02 MET

to gratulacje ze udalo ci sie skopiowac dane, a ja uruchomilem z tego dysku
kompa , partycja calkowicie wrocila na swoje miejsce.
A tak szczerze to tylko archiwizacja jest pewnym rozwiazaniem.
Filipp.

Użytkownik Grzegorz Mazur <noone_at_nowhere.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3893878e$0$5235_at_reader3.casema.net...

> [...]
> (chyba że DOS był z OSR2/98) - działa pięknie, przynajmniej dane się da
> skopiować...

> A Ranish? (wiem, uparty jestem ;))) Przecież nie ma problemów z żadną
> tablicą, choćbyś ją zapisał funkcją losową...

> MBR, czyli tablica partycji. Potem zostaje zabawa w Boot Sektor i FAT. Ale
> jak wszystko zawiedzie - wal na Tiramisu i on to pięknie zrobi. Ostatnio
> odtworzyłem dysk koleżance po totalnym rozwaleniu MBR, BS i pierwszego
> FATu... Zdolna bestia... (<- nie koleżanka, tylko program :))))

> Ja się również oferuję. Adres poniżej. Jak zawiedzie, to
pecet_at_gregu.cjb.net