Re: Rozwalona tablica partycji

Autor: Niziak (niziak_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 00:58:39 MET

Krzysztof Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org> wrote in message

> Rozwaliła mi się tablica partycji na dysku. Jakoś tak nagle, bez powodu.
Na
> dysku 1.6 GB były trzy partycje dosowe. Jest jakieś narzędzie za pomocą
> którego można to uzdrowić? Czy są gdzieś kopie tablicy partycji na dysku?

Polecam wyłącznie diskedit (tylko ten nowy z FAT32) z NU.
Poszukaj gdzies po sektorach pliku który sie C:\SUHDLOG.--- (jezeli masz
windy to go tworzą przy instalacji i jeszcze przy czyms tam)
A tym pliku windy robią image ciekawych czesci hdd.
Bedziesz mial tam wszystko co potrzebne.
A jak nie to w diskedit jest opcja advanced recorvery mode jezeli poszlo cos
jeszcze prócz parycji.