Re: Rozwalona tablica partycji

Autor: Grzegorz Mazur (noone_at_nowhere.com)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 01:34:20 MET

Krzysztof Krzyżaniak wrote in message ...
>Pewnego dnia, a było to Thu, 27 Jan 2000 10:25:46 +0000 przyszła do mnie
>wiadomość z adresu <demon_at_free.com.pl> i powiedziała:
>
>[..]
>
>Najprawdopodobniej to. Ranish Partition Manager pokazuje partycje tylko z
>bzdurnymi wartościami o długości partycji i typie.

No to naprawić. Przecież w Ranishu to jest proste... Ew. Tiramisu FAT16
(chyba że DOS był z OSR2/98) - działa pięknie, przynajmniej dane się da
skopiować...

>To raczej nie zadziała. Dysk pod linuksem pokazuje Unknown partition table.

A Ranish? (wiem, uparty jestem ;))) Przecież nie ma problemów z żadną
tablicą, choćbyś ją zapisał funkcją losową...

>Jak? Gdzie?

MBR, czyli tablica partycji. Potem zostaje zabawa w Boot Sektor i FAT. Ale
jak wszystko zawiedzie - wal na Tiramisu i on to pięknie zrobi. Ostatnio
odtworzyłem dysk koleżance po totalnym rozwaleniu MBR, BS i pierwszego
FATu... Zdolna bestia... (<- nie koleżanka, tylko program :))))

Ja się również oferuję. Adres poniżej. Jak zawiedzie, to pecet_at_gregu.cjb.net

--
====
Grzegorz Mazur