Odp: Abit BP6 - pytania do uzytkownikow.

Autor: The Habu Xorph (habu_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 23:10:16 MET

> Na stronie Abita mozna przeczytac same superlatywy o tej plycie, ale
> wiadomo ze nikt nie napisze o wadach ....
> Widzialem duzo narzekan uzytkownikow ze plyta wiesza sie pod win9x.
> Jakies klopoty z kontrolerem UDMA66, niebieskie ekrany, itp ...
>
> Mam 2 celerony 366 chodziace na 550, kusi mnie wiec 2 procesorowa
> konfiguracja, ale mam duzo kart PCI i zastanawiam sie czy mi beda
> bezproblemowo dzialac na tej plycie, bo podobno sa problemy z
> przydzielaniem przerwan przy duzej ilosci kart.
> Sa tez chyba jakies problemy z SB Live!, a nie chcialbym byc
> [...]

Co do przerwan , to rzeczywiscie jest fatalnie.
Jedne karty dzialaja , inne nie.
Trzeba sie niezle nawachlowac , zeby znalezc odpowiedni slot.
Przyklad:
W jednym ze slotow mialem modem Pentagram Omen. Wymienilem go na inny
egzemplarz i wsadzilem do tego samego slotu - nie dzialal :)
Dalem na inny - dzialal , ale karta dzwiekowa zaczela warczec , wiec
musialem przesadzic takze karte.

Z ATA66 tez sa problemy - niezbedny najnowszy BIOS i sterowniki HPT366
(oczywiscie zaleznie od dysku)

Poza tym plyta jest miodzio.