Abit BP6 - pytania do uzytkownikow.

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 17:56:03 MET

Na stronie Abita mozna przeczytac same superlatywy o tej plycie, ale
wiadomo ze nikt nie napisze o wadach ....
Widzialem duzo narzekan uzytkownikow ze plyta wiesza sie pod win9x.
Jakies klopoty z kontrolerem UDMA66, niebieskie ekrany, itp ...

Mam 2 celerony 366 chodziace na 550, kusi mnie wiec 2 procesorowa
konfiguracja, ale mam duzo kart PCI i zastanawiam sie czy mi beda
bezproblemowo dzialac na tej plycie, bo podobno sa problemy z
przydzielaniem przerwan przy duzej ilosci kart.
Sa tez chyba jakies problemy z SB Live!, a nie chcialbym byc
pozbawiony mozliwosci uzywania tej karty (choc na razie nie mam;)).

Przydalaby mi sie w miare szybka i rzeczowa odpowiedz od kogos kto
uzywa na codzien takiej plyty ...

Dziala na niej GForce 256 ???

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179