Odp: Velocity 100 i PixelView

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 23:12:17 MET

Użytkownik Piotr Puszkarewicz <ppusz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86sccb$8n0$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Witam wszystkich
>
> Mam problem z karta Velocity 100 (8-megowa VooDoo 3).Karta TV PixelView pro.
> W trybie Overlay jest kaszanka barw i zamrożony obraz. Tryb Preview-
> nic,ciemny obraz. Byc moze Pixel nie rozpoznaje tej karty graficznej
> (probowalem juz na roznych ustawieniach w konfiguracji).Moze trzeba nowe
> stery.Ja mam oryginalne z plyty 4.1.8.6 .Z poprzednia karta (matrox G 200)
> nie mialem zadnych problemow,Tv chodzila ladnie.Prosze o odpowiedz, jesli
> ktos ma podobna konfiguracje i juz sie pozbyl klopotow. Bo przeciez nie bede
> [...]

najpierw zainstaluj normalny program do ogladania TV (JTV3) i dekodowania (BorgTV).
zreinstaluj/zainstaluj najnowszy Directx,
jak nie bedzie dzialac to sprobuj przelozyc tuner do innego slotu PCI.
albo poczytaj i popytaj na news://news.tvmania.pik-net.pl/tvmania

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: