Odp: Nastepny szuka nagrywarki

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 20:11:18 MET

Hi

Kazdy chwali to co ma :-)
Zgodze sie z wiaruchna ze chyba najlepsza firma jezd Plextor , ale yamha
depcze mu po pietach. Plextor wupuscil juz nawet model x12 zapisu cdr , ale
slyszalem ze plytki nagrywane z ta predkoscia nie sa czytane w wiekszosci
cdkow ( troche to dziwne , moze plota ) .
Co do Yamahy 8424 to ide oczywiscie tez jezd w sprzedazy .
Cena od 1200 zl (scsi bulk) do 1500zl ( zalezne oczywiscie od dostawcy) ,
ide bedzie troszke tansza .

Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczow

Użytkownik marek jedlinski <eristic_at_lodz.pdi.net> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:lbf09s8ka3t3h6q7hm051adjaqnel5m09u_at_4ax.com...