Re: Monitory 19"

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 10:00:48 MET

Użytkownik Krzysztof Pawlak <pawlak_at_introl.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86pme6$aj$1_at_helios.man.lublin.pl...

> AdamS <cieprog2_at_byd.top.pl> w artykule
> news:d8Yj4.12068$Hi2.282027_at_news.tpnet.pl pisze...

> Natomiast ZDECYDOWANIE odradzam Belinee w
> jakiejkolwiek mutacji. Przy pracy prawie ciaglej (monitorowanie
> procesow technologicznych) padla po 1/2 roku.
> Nie mowiac juz o tym, ze po dwoch tygodniach od
> zakupu zaczal "wibrowac" obraz.
> Mialem do czynienia jeszcze z 2 takimi sztukami i
> bylo to samo.
> Badziewie !

kupowale juz ze 4 belinee rozne (15,17,19) wszystkie byly ok (brak
powazniejszych znieksztalcen) i chodza bez problemu wiele miesiecy. siedzie
przed 19 z ktorej jestem zadowolony, chociaz ekran jest minimalnie
jasniejszy na pasie gornych 4-5 cm - ujdzie.

jedna z firm, ktora kupila 15 dwa lata temu, wziela ja zamiast 15 sony na
trinitronie, ktorej 3 kolejne egzemplarze (z oficjalnego kanalu dystrybucji)
mialy dyskwalifikujace wady geometrii i przebarwienia.

od tamtej pory przestalem wierzyc w firmy i zaczalem w szczescie do
konkretnego egzemplarza.

na razie teoria sie potwierdza i dobrze na tym wychodze